Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Жиляк Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Жиляк Н. В. Методологічні засади дослідження смислових завдань моторних дій у структурі рівнів психологічного відображення [Електронний ресурс] / Н. В. Жиляк // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 21. - С. 140-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_21_14
| 2. |
Жиляк Н. В. Особливості реалізації суб’єктами смислових завдань з максимального прояву психомоторних якостей [Електронний ресурс] / Н. В. Жиляк // Проблеми сучасної психології. - 2014. - Вип. 24. - С. 240-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2014_24_23
| 3. |
Жиляк Н. В. Порівнево-структурований підхід до розвитку умінь регуляції психомоторних дій студентів [Електронний ресурс] / Н. В. Жиляк // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 2. - С. 241-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_2_23
| 4. |
Жиляк Н. В. Дослідження психомоторних здібностей студентів на різних рівнях побудови рухів виділених М. О. Бернштейном [Електронний ресурс] / Н. В. Жиляк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2016_3_10
| 5. |
Жиляк Н. В. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості [Електронний ресурс] / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк // Проблеми сучасної психології. - 2015. - Вип. 29. - С. 217-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2015_29_21
| 6. |
Жиляк Н. В. Психологічні особливості регуляції моторних дій за допомогою смислових завдань [Електронний ресурс] / Н. В. Жиляк // Проблеми сучасної психології. - 2017. - Вип. 38. - С. 155–166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2017_38_16 Вперше виявлено індивідуально-типологічні особливості прояву психомоторних якостей суб'єкта у процесі реалізації смислових завдань, а саме: прояву максимальної статичної та динамічної сили, максимальної швидкості (реакції, одиночного руху, частоти рухів), силової та швидкісної витривалості. З'ясовано, що прояв смислових завдань в структурі рівнів побудови рухів характеризується парціальністю як за умов нормативного, так і ненормативного онтогенезу. Розроблено й апробовано порівнево структуровану програму розвитку умінь регуляції моторних дій за допомогою смислових завдань. Вдосконалено теоретичні підходи до визначення особливостей функціонування смислових завдань моторних дій на різних рівнях побудови рухів. Набули подальшого розвитку теоретичні й емпіричні положення про сутність і зміст впливу властивостей нервової системи на реалізацію смислових завдань з прояву координації рухів суб'єкта.Виконано теоретичний аналіз наукових досліджень щодо проблеми впливу смислових завдань моторних дій на їх характеристики. Досліджено реалізацію смислових завдань із прояву координації рухів у суб'єктів з різними властивостями нервової системи. Виявлено особливості психомоторних якостей суб'єкта у процесі реалізації різних смислових завдань. Визначено прояв смислових завдань у структурі рівнів побутових рухів. Розроблено й апробовано програму розвитку умінь регуляції моторних дій порівняно зі структурованими смисловими завданнями.
| 7. |
Гевчук Н. Визначення психологічної готовності майбутніх матерів до виконання батьківських обов’язків [Електронний ресурс] / Н. Гевчук, Н. Жиляк // Problems of modern psychology. - 2019. - Вип. 45. - С. 60–78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2019_45_5
| 8. |
Гевчук Н. С. Програма розвитку готовності іноземних студентів соціономічних спеціальностей до волонтерської діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Н. С. Гевчук, Н. В. Жиляк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 88. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_88_13
|
|
|